![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#26 |
mistrzu
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,956
Motocykl: RD03
Przebieg: ?
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 1 dzień 6 godz 32 min 36 s
|
![]()
tak jak każde inny łozyska.
1 Bierzesz pręta gwintowanego np 10mm 2 Dobierasz nasadkę średnicą mniejszą niż łożysko - do wypychania u mnie 25,5 mm miała nasadka 16 3 z drugiej strony bierzesz rurkę, nasadkę lub coś w tym stylu dużej średnicy - większej niz 26 mm - do tego wpadną łożyska. 4 Kręcisz aż gwint spowoduje wypchnięcie starych łożysk. Nowe łozyska montujesz na odwórt. W ten sposób nie uszkodzisz cieniutkiej ścianki łożyska. Zdjęcie z usuwania łożysk z wachacza: 111.jpg
__________________
Enduro i ADV |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wyparowały łożyska dźwigni wahacza | malikut | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 14.03.2010 11:10 |