Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.03.2011, 19:00   #1
Bartas
 
Bartas's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: Bytom
Posty: 566
Motocykl: 2x XTZ 750, 1x XTZ 660.
Bartas jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 4 dni 3 godz 8 min 33 s
Domyślnie

Są 2 podobne tematy, ale dam tutaj bo tyhczy się Ohlinsa.

W jednej z moich Tenerek znalazłem cosik takiego:

https://picasaweb.google.com/bartekszam2/Ohlins#

Wszystko ładnie pieknie, moto w porównaniu do takiego samego jest wyższe o ok 3 cm na tyle, tłumić tłumi- na pewno jest lepszy niż oryginał z drugiego sprzętu. Tylko kurna co to za rurka? Wygląda mi to na samoróbkę i tak nie jestem do końca przekonany co do trwałości tego patentu. Głupio by było gdzies w Grecji użerać się z walniętym amorkiem...
Da się z tym coś zrobić, albo wrócić do orygiału poprzez likwidację tego patentu, nic nie robić i jeździć? Sam kurna nie wiem co z tym zrobić.
Bartas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 07.03.2011, 08:41   #2
Pastor
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bartas Zobacz post
Wszystko ładnie pieknie, moto w porównaniu do takiego samego jest wyższe o ok 3 cm na tyle, tłumić tłumi- na pewno jest lepszy niż oryginał z drugiego sprzętu. Tylko kurna co to za rurka? Wygląda mi to na samoróbkę i tak nie jestem do końca przekonany co do trwałości tego patentu. Głupio by było gdzies w Grecji użerać się z walniętym amorkiem...
Da się z tym coś zrobić, albo wrócić do orygiału poprzez likwidację tego patentu, nic nie robić i jeździć? Sam kurna nie wiem co z tym zrobić.
Wygląda na patent ułatwiający uzupełnianie cisnienia. Jesli nie masz przecieków itp to zostaw w spokoju. Jak to ruszysz to mozesz mieć problemy ze szczelnym przykręceniem oryginalnej tulei wentyla bo one maja gwint Vg 8. Jeżeli ta patentowa rółka była nagwintowana np M8x0,75 (trudno dostać narzynke Vg 8 więc ludność idzie na skróty ) to gwint w głowiczce amora możesz mieć juz osłabiony. Oryginalny Vg 8 ma skok o ile kojarzę 32 zwoje/cal, czyli 0,79 mm i po wkręceniu na siłe M8x075 bedzie z lekka rozwalony - stąd pewnie ta kontra i uszczelnienie taśmą teflonową.

Zeby nie było watpliowści - pomagam bo lubię, a Twoje kufry mam w dupie
A teraz bądź grzecznym chłopcem i zgłoś się do działu PiD - zyskasz nowy rynek zbytu. Może.

Zdrowia
  Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Regeneracja głowic Dejvid Silnik, sprzęgło, skrzynia 48 04.05.2023 05:19
Ohlins 46HRCS e200g_ Wszystko dla Afryki 6 28.02.2009 01:09


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:45.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.