![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,133
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 21 min 34 s
|
![]()
ujeżdżał Kto C17 na przedzie?
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Krosno
Posty: 605
Motocykl: VARADERO HRC ,BMW R 1200 GS-ADV , EXC 350 F, KLR 650 c
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 7 godz 21 min 9 s
|
![]()
Mam ją na KLR 650 /185 kg/ w błoto i żwir nieźle na asfalt nie bardzo głośna+wibracje i śliska, do Afryki bym jej nie pchał...
![]()
__________________
Kto nie ma wrogów , nie ma i przyjaciół... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
ja chyba taką mam teraz w xr. Szybko schodzi na asfalcie. Jak jest nowa i niedotarta to przez pierwsze 100-200 km bardzo niebezpieczna na czarnym. W terenie daje radę ale przy mojej jeździe mieszanej 50/50 teren/asfalt szybko się wyząbkowała, a po ok 3 tys km ząbki miały z jednej strony 0mm a z drugiej 5mm. Kosztuje za to niedużo. Do jazdy w teren mogę polecić.
__________________
Niepuszczone bąki wędrują do mózgu i tak rodzą się posrane pomysły. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Klub morsów i innych popaprańców | felkowski | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 2 | 06.03.2010 17:30 |