![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
Szukam WP Extreme 50, albo Magnum-najchętniej lagi+ półki. Nie macie gdzieś w garażu?
![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
![]() Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 44 min 56 s
|
![]()
Pytanie do doświadczonych.
Jak wygląda dobieranie twardości zawieszenia do masy moto przy cartridgach? Zawias przedni jest Shiver 45 od Huski SM 610 (rok 2005) o wadze na sucho 140 kg. Skok 250 mm. Dłuższy od orginału o 2 centymetry. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Pod afrykę na przód idą sprężyny 4.6 (miękko) 4.8 (seryjnie) i 5.0 (twardo) N/mm.
Latam teraz na 4.4 i sam się zastanawiam co kupić. Czy iść w stronę komfortu czy sportu ![]() Ja mam kartridze i 4.4 deko za miękko, ale wygodnie jak w fotelu ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 22.03.2013 o 11:59 |
![]() |
![]() |