![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Przy 130ce 47 to kosmetyka, przy 140 też nie robi szalonej róznicy ale jeśli ktoś lubi trochę wertepów to seryjne ustawienie są najlepsze.
Jak więcej asfaltu to przyjemniej będzie na 46-47. 03 na 49 wyrywa ostro nawet lepiej od większości 07 także do spokojnej jazdy można ciutek zejść poniżej 49.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Twardosc zebatek | szynszyll | Rama, zawieszenia, napęd | 36 | 11.01.2019 16:58 |
TDM 900 opinie-wrazenia | kuras | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 22.02.2013 19:41 |
Wymiar ośki koła przedniego | endumazi | Wszystko dla Afryki | 3 | 22.02.2012 21:51 |
wymiar gwintu tylnej osi | maryjan | Hamulce, kola, opony | 3 | 07.07.2011 21:36 |
Oryginalny wydech do 07- wymiar | Bartas | Wszystko dla Afryki | 7 | 24.05.2011 08:10 |