![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Skoro bez filtra to wynik będzie jeszcze lepszy niż mi wyszedł ,mi to pasuje
![]() Co do 15 atm , to zastosuj cienką uszczelkę lub opuść o 0.6 mm głowicę i się cieszysz dobrym ciśnieniem , możesz też zrobić ostatni szlif i też podgonisz nieco atm.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.02.2011 o 22:44 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stęchły
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Zbąszyń
Posty: 444
Motocykl: RD07a
Przebieg: 130000
![]() Online: 1 tydzień 2 dni 11 godz 47 min 2 s
|
![]()
Ostatecznie zdiagnozowałem problem kichania w gażnik. Założyłem inny i jest miodnie. Jestem prawie.... pewien, że jest to luz na przepustnicy, ponieważ przy delikatnym naciągnięciu linki gazu manetką (samym napięciu linki) silnik dostawał totalnej czkawki w gażnik. Najprawdopodobniej wygięciu została poddawana ośka przepustnicy, która puszczała powietrze wyrobionymi gniazdami i samą przepustnicą. Ostatecznie wyczułem tam , luz. Na gażniku , który założyłem nie występują takie obiawy, a śrubka jest wykręcona na 2,5 obrotu , a nie na ponad 4 jak poprzednio. SUKCES?
__________________
Wichura Ostatnio edytowane przez Mecia : 07.02.2011 o 23:13 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
impulsator | boryś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 1 | 31.10.2008 14:10 |