Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 06.02.2011, 16:40   #1
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 8,926
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 4 dni 18 godz 35 min 47 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Przy okazji... Haynes podaje przedział 11-15bar. Rozumiem, że 11 to wartość graniczna, service limit znaczy.
Tak to należy przyjąć , oczywiście poniżej 11 atm też jedzie ale jakby słabiej.
Może powiedz jakie odczułeś róznice między 8.5 a obecnymi 12.
Z filtrem miałbyś ciutek mniej , zależy jaki brudny, czyli pewnie ok 11.5. Dlatego należy mierzyć tak jak normalnie silnik pracuje czyli z filtrem.
Aha z tego co pamiętam przy ok 138tyskm miałem ciut ponad 13 atm , ale niestety pomiary były robione różnymi czujnikami ale skoro teraz mam 184tyskm i ok 12 atm( bez oleju) to nie jest źle.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 06.02.2011 o 16:45
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
impulsator boryś Silnik, sprzęgło, skrzynia 1 31.10.2008 14:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:41.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.