![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Moja przy 150 000km też ma koło 8atm. I tak spada po 1atm rocznie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Moja po 184tyskm ma na zimno niemal 12 atm a z olejkiem 14 atm. Wieczny próba bez filtra jest dyskusyjna z uwagi na to iż silnik jest przewidziany do pracy normalnej z filtrem....... to tak jak by dla uzyskania lepszego samopoczucia z posiadania wyższego ciśnienia podłaczyć kompresor do gaźnikow. Letni silnik i otwarte przepustnice dają prawdziwszy wynik. Przy poniżej 100tyskm (nie pamiętam ile dokładnie miałeś jak mierzylismy u mnie w "monster garage") miałeś ok 10.5. Generalnie 07 mają jakieś niskie ciśnienia.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 04.02.2011 o 08:14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Przy 50 000km miała 12 albo 12,5 atm. Opada mi ciśnienie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
impulsator | boryś | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 1 | 31.10.2008 14:10 |