![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#25 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Gdynia teraz
Posty: 3,456
Motocykl: kryzys.
Przebieg: 48 lat
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 miesiące 2 tygodni 1 dzień 6 godz 2 min 15 s
|
![]()
Myślę, że sag regulowany jest ciśnieniem w zbiorniczku. Ale jakie tam powinno być ciśnienie nie mam pojęcia - mam doświadczenie tylko z powietrznym amortyzatorem rowerowym gdzie pod swoją wagę muszę pompować ok 230 PSI. Moja pompka ma manometr do 300 PSI
Dlaczego odradzasz progres? |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Sprężyny progresywne | Kishon | Rama, zawieszenia, napęd | 43 | 26.04.2020 23:22 |
Sprężyny progresywne | petrosbike | Wszystko dla Afryki | 38 | 01.03.2015 21:51 |
Sprężyny YSS - opinie? | Stolek | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 18.11.2012 20:30 |
Klapnięte sprężyny? | Mecia | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 03.05.2011 23:06 |