![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
wyszło mi w praniu, że różnica w cenie mniej wiecej jest proporcjonalna do przebiegów pomiedzy X a O. jak zaniedbywałem Xring 25 000km i śmietnik. jak dbałem o Oring i zmieniałem zebatki przód, 36 000km spokojnie przejechałem.
wiec de gustibus. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ring of Kerry maj 2011 Irlandia | Tymon | Trochę dalej | 34 | 24.06.2011 15:08 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |