Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 10.01.2011, 13:35   #4
nicek27
 
nicek27's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
nicek27 jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
Domyślnie

Raczej wykręcaniu śruby składu, czyli dodania paliwa. Jeśli coś się sra przy wyższych obrotach, to może warto pomyśleć o zmianie dysz? Wydaje mi się, że same składy nie pomogą.
Co chcesz osiągnąć poprzez montaż stożków? Dźwięk pewnie fajniejszy.. ? U siebie mam k&n, dj dysze i jeśli by mnie to dużo nie kosztowało i chciałbym ZNOWU tracić koło 3 godzin to bym to chętnie wyjebał i na standardzie jeździł. Jakoś uraz mam do tego typu rzeczy od kiedy zaczęły mi się z tym problemy.
__________________
Cagiva Elefant 944ie - jedyne co się może popsuć podczas jazdy to pogoda!
nicek27 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Cieknące paliwo z gaznika forhend Uklad paliwowy i wydechowy 6 26.06.2011 17:07
Rysunek- odpowietrzenia gaźnika Michal Uklad paliwowy i wydechowy 6 02.09.2010 12:34
Regulacja Gaznika po wymianie filtra powietrza BartekBBI Uklad paliwowy i wydechowy 33 13.09.2009 19:53
membrana gaźnika Czaju Uklad paliwowy i wydechowy 26 25.01.2009 17:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.