![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#4 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
No i tak wogóle zmiana zębatek na nieoryginalne przełozenia to lekko poroniony pomysł.Przekonałem sie niejednokrotnie na własnej skórze
Jeśli już zmieniałem to na przełożenie większe - czyli przód o jeden mniej lub tył wiecej o kilka . Xt 600 ma dość mułowaty silnik ( 45 kM) a dość znaczną masę . Jeśli ktoś Ci nabadurzył że mniej bedzie palił paliwa , to chyba tylko na autostradzie i bez bagażu.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 25.11.2010 o 15:43 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka zdawcza | konrad1f | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 09.06.2009 23:21 |
Zębatka XRV Automatic | Kazmir | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 25.05.2009 23:59 |
Zagadka - co to za zębatka | Babel | Rama, zawieszenia, napęd | 8 | 14.02.2009 20:48 |