![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Niepoprawny ideologicznie - XTZ/GS/LC4 ;)
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Józefów
Posty: 660
Motocykl: R1100GS, LC4
![]() Online: 2 tygodni 1 dzień 17 godz 57 min 31 s
|
![]()
Hej,
pogratulować zawiasu, za tą kaską WP 48 to rewelacyjna okazja. Sprężyny: praktycznie taki sam zawias jeździ w LC8 ADV - katalogi są łatwo dostępne, porównaj czym się różnią i tym kieruj się przy rzeźbieniu. Jest spora szansa, że do LC8 jest dostępnych kilka różnych sprężyn - wtedy możesz ew. dać "oczko" twardsze, zwłaszcza jeśli chcesz latać z bagażami. Sprawdź przy okazji czy zaworki i inne elementy są takie same. Co do oleju - zdecydowanie odradzam rzeźby typu gęstszy olej, zaworki były policzone dla konkretnej jego gęstości. Fakt, zawieszenie zrobi się twardsze (tak jak przy mocniejszych sprężynach), ale straci precyzję działania - zrobi się "toporne". Tak więc olej taki jak fabryka przewidziała (zapewne 5W) i dobór sprężyn (z tego co kojarzę kpl. sprężyn w KTMie to ok. 500zł). Przy okazji pomyśl, co zrobić z tyłem, żeby zwiększyć jego skok i wysokość, aby nie stracić geometrii. Przód i tył muszą być ze sobą zgrane. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Byłem MAMROT jestem BartekBBI;)
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: NA WSI
Posty: 111
Motocykl: KATEM
Przebieg: 41000
![]() Online: 1 dzień 23 godz 49 min 11 s
|
![]()
Ja mam cos takiego. Przodek od Huski TE 450. Mam założone oryginalne sprezyny od RD04 i przewód w oplocie. Jak zauwaylem po jeździe próbnej raczej powinno zdac egzamin. Moto składane od podstaw
![]()
__________________
JAK SIE NIE PRZWRÓCISZ TO SIE NIE NAUCZYSZ... ![]() Ostatnio edytowane przez BartekBBI : 15.11.2010 o 21:51 |
![]() |
![]() |