Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 12.11.2010, 10:33   #1
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
papierowe trzeba jednak wymieniać, samo pykanie powietrzem jest dobre na krótko - ale o tym jakoś nikt nie wspomina...
Pykanie powietrzem w papierowy daje tylko lepsze samopoczucie.
Nic więcej.

A masz w swoim kaenie gąbkę/uszczelkę, żeby przeciąg bokami nie ciągnął
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12.11.2010, 13:46   #2
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mat Zobacz post
Pykanie powietrzem w papierowy daje tylko lepsze samopoczucie.
Nic więcej.

A masz w swoim kaenie gąbkę/uszczelkę, żeby przeciąg bokami nie ciągnął
ja mam 4 inny filtr i miałem klejogąbkę na styku z airboxem, jak się zaczęła odklejać to przyciąłem taśmę dwustronną i przykleiłem na nowo. w dalekiej trasie jak coś się stanie i nie masz oryginalnego cleanera można wstępnie przemyć ciepłą wodą z ludwikopodobnym płynem , ale tłuszcz do pryskania trzeba mieć bez niego ani rusz ...!!!
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.11.2010, 19:06   #3
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie Spostrzeżenia pana Henia

Po tygodniu od wymiany (z k&n na papier) mam już pewne spostrzeżenia.
Lepiej się moto zachowuje przy rozruchu: krócej ssanie, zimna jedzie bez problemu, nie szarpie, dobrze ciągnie . Może to autosugestia, ale wygląda że ma lepszy dół. Spalanie - tu zagadka. 300km i jeszcze nie przełączałem na rezerwę. Ale to potwierdzę za 2-3 tankowania.
To byłem ja, Jarząbek
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2010, 03:32   #4
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mat Zobacz post
Po tygodniu od wymiany (z k&n na papier) mam już pewne spostrzeżenia.
Lepiej się moto zachowuje przy rozruchu: krócej ssanie, zimna jedzie bez problemu, nie szarpie, dobrze ciągnie .
To byłem ja, Jarząbek
Moto Ci się lepiej zachowuje , bo do K&N nie dostroiłeś gaźników. Przy k&N gażnik dostaje więcej powietrza i zubaża mieszankę
Teraz jest lepiej , bo dostrojony oryginalnie do papieru.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 20.11.2010 o 09:39
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2010, 09:51   #5
Mat


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 1,207
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Mat jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 2 dni 19 godz 12 min 58 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Franz Zobacz post
Moto Ci się lepiej zachowuje , bo do K&N nie dostroiłeś gaźników. Przy k&N gażnik dostaje więcej powietrza i zubaża mieszankę
Teraz jest lepiej , bo dostrojony oryginalnie do papieru.
Nie dostrajałem, bo kupiłem moto z kn-em.
__________________
Mat jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 20.11.2010, 13:47   #6
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Tylko trzeba pamiętać o tym, że stare motocykle fabrycznie miały bogatszą mieszankę niż nowsze, z czasem ze względu na normy czystości spalin zubażano mieszankę stosując mniejsze dysze główne, zatem w starszych sprzętach ingerencja w filtr czy wdech nie prowadzi do tak widocznych negatywnych zmian.
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr paliwa Tomas_XRV Uklad paliwowy i wydechowy 11 16.10.2012 23:10
K&N filtr - uszczelnienie robertG7 Wszystko dla Afryki 4 16.05.2012 12:17
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.