![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
Czyli spróbujmy podsumować.
W celu maksymalnego przedlużenia zywotnosci pompy nalezy: 1. zadbac o styki poprzez zminiejszenie iskrzenia poprzez a. elektronikę wewnątrz pompy (ktora tu nam robi kolega R2D2) b. przekazanik na zewnątrz pompy (patent Szweda lub opisane przez klanola(?)) 2. Wymienic nadpalone styki z istniejących na rynku przekaznikow przemysłowych. Symbol R15 4 PDT albo R15-1014-23-30230 (rowniez patent Szweda) 3. Wymianie O-ringu dekielka 4. Sprawdzeniu czy uszczelka wpuszczajaca kable do srodka jest na swoim miejscu 5. zapewnienie odprowadzenia wezykiem pod motocykl ew. plynów. (na dekielku jes króciec) Tak zrobiona pompa podlega tylko konserwacji pod kątem wspomnianej korozji elemntów Pytanie. Czy elektronikę (wewnątrz) da sie tak podłączyć ze jak sie sfajczy to tylko zacznie bardziej iskrzyć na pompie? Jak z wodoodpornoscia tego patentu? Nie mozna zalac tego jakąś żywicą?
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) Ostatnio edytowane przez podos : 07.04.2008 o 22:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 17 min 44 s
|
![]() Cytat:
elektronika nie ma sie fajczyc , sama z siebie sie nie sfajczy. Prad pobierany przez cewke w czsie pracy to 2,4A tranzystor wykonawczy jest na 28A pradu ciaglego, wiec nie powinno go w zaden sposob zabic. Jakby juz padla to pompa przestanie dzialac. Ja elektronike lakieruje specjalnym lakierem do elektroniki , mozna tez zalac zywica. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
status-TAK stan cywilny-TAK....
![]() Zarejestrowany: Jun 2006
Miasto: Mikołów
Posty: 1,219
Motocykl: K750
Przebieg: Tak,
![]() Online: 3 tygodni 1 dzień 12 godz 22 min 48 s
|
![]() ![]() Na poważnie to zapraszam do seryjnej produkcji! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |