![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,661
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 8 godz 3 min 47 s
|
![]()
Opis masz kolego mało przejrzysty dlatego trudno postawic prawidlowa diagnoze.
Na moje oko to nie łaczył bym sprawy brakującego oleju i staniecia afryki po kałuzy. Nie straciłes oleju przez nia przejezdzajac. Zeby silnik w Afryce pracowal musi miec paliwo, jakas iskre i powietrze (olej tez sie przydaje). Najpierw nam powiedz czy ma to wszystko o czym piszę. A więc udziel nam odpowiedzi na pytania: 1. Czy kałuża, a nawet jeziorko było tak głębokie że mogłeś wziac wode przez filtr? Zajrzałes do airboxa i zobaczyles ze wszystko tam ok? 2. Sprawdziles, ze jest iskra? 3. Sprawdziles ze pompa daje paliwo? Udziel nam odpowiedzi na te pytania, najlepiej z opisem jak to sprawdzales i wtedy bedziemy się zastanawiali...
__________________
Jeśli sądzisz, że potrafisz to masz rację. Jeśli sądzisz, że nie potrafisz – również masz rację. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dzida trzoda owiewka | Misza | Wszystko dla Afryki | 35 | 20.02.2011 16:37 |
Dzida na Marsa! - Islandia [Sierpień 2010] | rambo | Trochę dalej | 50 | 11.09.2010 20:59 |
Dzida Marokańska | Lepi | Umawianie i propozycje wyjazdów | 45 | 23.02.2010 11:31 |