05.11.2010, 23:32 | #11 |
Centralny Jarek
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Bydgoszcz
Posty: 2,215
Motocykl: RD07, RD07a, RD07a, LC8, LC4, DRZ, K100, XL600LM
Online: 3 miesiące 2 tygodni 6 dni 19 godz 4 min 11 s
|
w Garwolinie masz kilku kolegów z forum więc sprawdz organoleptycznie
|
06.11.2010, 01:20 | #12 | |
Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Racibórz
Posty: 292
Motocykl: XR 650 R
Online: 2 miesiące 16 godz 22 min 49 s
|
Cytat:
Męska decyzja |
|
06.11.2010, 09:09 | #13 |
Stary (P)iernik
Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,769
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 8 godz 59 min 56 s
|
Co nie znaczy ,ze słuszna. Zapytaj http://www.africatwin.com.pl/member.php?u=1583
Wcześniej miał Transalpa, wymienił na Afrykę i po pół roku sprzedał
__________________
|
06.11.2010, 10:05 | #14 | |
Cytat:
Dla mnie większym problemem niż wzrost AT była jej masa. Na początku jak się zapomniałem i wjechałem w ślepy zaułek to płakałem gdy musiałem nawracać. Po kilku miesiącach przywykłem, a i bardziej uważałem gdzie i jak jeżdżę! Franz- sprzedałem bo chcę coś młodszego- w sensie rocznika, ale głownie przebiegu. Jak mi coś puścisz z tych 16 za ten niebieski cukierek z '97 roku to jutro z rana zapinam przyczepę do skody i ciągnę do Lubania!! |
||
06.11.2010, 10:07 | #15 |
trampkarz emeryt
|
Tak więc postaram się przysiąść do AT i samemu ocenić moje możliwości. Masy bez problemu mogę nabrać, ze wzrostem gorzej :-)
|
06.11.2010, 12:02 | #16 |
Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Kalisz
Posty: 142
Motocykl: RD07a
Przebieg: 48000
Online: 1 tydzień 1 dzień 17 godz 17 min 2 s
|
A do którego modelu się przymierzasz 3, 4 czy 7? 7 ma niżej siedzenie od 4 i przynajmniej dla mnie lepiej się nią manewruje przy niewielkich prędkościach i w terenie.
__________________
XRV750 RD07A |
06.11.2010, 15:53 | #17 | |
Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,596
Motocykl: 690 Enduro
Online: 4 miesiące 2 tygodni 9 godz 51 min 57 s
|
Cytat:
Jeśli koniecznie chcesz mały/niski motocykl to koniecznie załóż "spacery". Ps. Jestem Twojego wzrostu (+1).
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
06.11.2010, 16:22 | #18 |
trampkarz emeryt
|
Przymierzał się będę do RD07A, z ostatnich lat produkcji, to ma być docelowe moto na kilka lat do turystyki. A w terenie na Trampku faktycznie się garbię ale w tym temacie raczej myślałem o podwyższeniu kierownicy. Generalnie jestem już przekonany że kwestia wysokości AT nie będzie znaczną przeszkodą. A tymczasem pozostaje mi wyposażenie TA a kufry i przygotowanie go na przyszły sezon. Pytanie na marginesie - czy ktoś z was jeździ(ł) może z tekstylnymi sakwami? Zostały mi takie z choppera:
http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-70/c28r55/ http://www.shad.es/en/shad-usa/produ.../sb-60/c28r47/ i zastanawiam się czy wykorzystać czy od razu sprzedać i inwestować w kufry alu. Dodam że na razie będę zwiedzał europę, więc nie będą to jazdy ekstremalne. Dzięki raz jeszcze za odpowiedzi! Pozdrawiam zimny |
06.11.2010, 17:56 | #19 |
Administrator
|
To raczej koniec tematu ale że lubię dokładność chciałbym zwrócić uwagę na pewnien drobiazg wymiarowy.
Podajecie jako wykładnik swój wzrost a nie bierzecie pod uwagę różnic w proporcjach nogi/tułów a tu może być np ze 4-5 cm różnicy co przy tym samym wzroście jeden ma ok a drugi przy krótko.
__________________
AT03 |
06.11.2010, 18:51 | #20 |
trampkarz emeryt
|
Dzięki, proszę o zamknięcie tematu - moje wątpliwości zostały wyjaśnione
Pozdrawiam zimny |
|
|
Podobne wątki | ||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
AT a wzrost | hayabusarider | Inne tematy | 15 | 09.06.2008 11:19 |