Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29.10.2010, 20:57   #1
jendrus
 
jendrus's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: wieś
Posty: 530
Motocykl: RD07a
jendrus jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 5 dni 3 godz 56 min 21 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Pastor Zobacz post
Musze wam sie przyznać do zamiaru usiłowania zabójstwa...
Otóż parę lat temu próbowałem popełnić ubój mojej krowy zakładając jej K&N. I co? I nic. Przelatałem na tym cos kole 60 tkm i nie widze śladów zuzycia. Co więcej - pod papierzanym filtrem miewałem cienutki slad pyłu na dnie puszki wiatrów, a odkąd mam K&N nie mam nic. W tych prawdziwych beemkach (R2V) łatwo sie to obserwuje, bo dno wiaterpuszki widoczne jak na patelni - wystaczy paluchem po dnie przeciagnąć i od razu widać czy coś było czy nie.

O to, to. Też mam w Trampie K&Na i w porównaniu do oryginału (który też testowałem) airbox wygląda dużo lepiej. Pod papierowym zbierał się pył. Grunt to o niego dbać i używać firmowych smarowideł. Nie zauważyłem też istotnej różnicy w spalaniu.

także, chyba trochę demonizujecie Panowie!
jendrus jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.10.2010, 21:43   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

W sprawie papierowych filtrów ...
Wypad z z ostatniego Maroka -
Porównanie oryginalnego filtr papierowego Hondy oraz zamiennika w motocyklu RD04 i Transalp 600
Oryginalny zapychał się dość szybko . Potrzebne było kilkukrotne czyszczenie sprężarką - trzepanie , dmuchanie bez sprężarki - nic nie dawało. Z zewnątrz syf do kwadratu wewnątrz jak nowy.
Czyszczony dwukrotnie, ciągle papier od wewnątrz jak nowy ( przebieg 2800 km - sporo po pustyni )
Kupując po raz pierwszy oryginał ( bo dla siebie ,a nie na sprzedaż ) zauważyłem że papier był jakby czymś natłuszczony. Kurz czepiał się się jak mucha pajęczyny.

Filtr powietrza kolegi przypuśćmy X -
Nieoryginalny. Bez problemu można było po prostu wytrzepać bez użycia sprężarki. Syf - kurz wylatywał i z zewnątrz i od środka filtra.

no...i od tej pory będę używał dla siebie , tylko oryginalne filtry od Pana HONDY
Wewnętrzną powierzchnię puszki filtra zawsze nawilżam olejem. Filtr wolniej się zapycha.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>

Ostatnio edytowane przez Franz : 29.10.2010 o 21:49
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Filtr paliwa Tomas_XRV Uklad paliwowy i wydechowy 11 16.10.2012 23:10
K&N filtr - uszczelnienie robertG7 Wszystko dla Afryki 4 16.05.2012 12:17
filtr powietrza? kamol Regularne czynności serwisowe 22 27.05.2008 10:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:56.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.