![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]()
KN nie zwiekasza mocy tylko temperaturę głowicy. I wpuszcza syf do cylindra.
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Zubaża mieszanke, podnosi temperature pod głowicą, moto gorzej ciągnie z dołu, wiecej pali paliwa i oleju. Przepuszcza drobny pył do gaźników z powietrza. Same ZA
![]() Na fabrycznych dyszach nie da się tego dobrze zestroić, ale to jest przed Tobą wiec nie będe Ci psuł zabawy ![]() Mi to się nawet wydawało że obniża moc a nie podwyższa, choć jak to na ubogiej w paliwo mieszance, dobrze się kręci do odcięcia, choć nie tak jak moja bez KN ![]() ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez rambo : 28.10.2010 o 18:27 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 166
Motocykl: RD04
Przebieg: >40000
![]() Online: 6 dni 8 godz 49 min 32 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
Musze wam sie przyznać do zamiaru usiłowania zabójstwa...
Otóż parę lat temu próbowałem popełnić ubój mojej krowy zakładając jej K&N. I co? I nic. Przelatałem na tym cos kole 60 tkm i nie widze śladów zuzycia. Co więcej - pod papierzanym filtrem miewałem cienutki slad pyłu na dnie puszki wiatrów, a odkąd mam K&N nie mam nic. W tych prawdziwych beemkach (R2V) łatwo sie to obserwuje, bo dno wiaterpuszki widoczne jak na patelni - wystaczy paluchem po dnie przeciagnąć i od razu widać czy coś było czy nie. Krowa jakos nie zdechła, latam więc na tym dalej i będe latał dopóki mi sie nie znudzi. Co istotne - nie boi sie wody, a w krowie wiatrołapy sa nisko niestety i własnie po go mam. Nie po to żeby latać na 400 m z dragsterami. Tylko trzeba ómić o filtr dbać. Co ważne - on nie lubi być za czysty ![]() Świezo po wymyciu miewałem przy odpale goracego pieca cofke na gaźnik prowadząca do malowniczego odstrzelenia gaźnika od krócca ![]() ![]() Takowoz stosować K&N owszem można, ale rozsądnie ![]() Jak ze wszystkim. Zdrowaś ![]() Dopiszemy mu jakieś? ![]() Te co juz ma tez mozna by mu unowocześnić ![]() Może tak: 1. O Mikuni: Wywal to. Jak jeszcze nie masz to kup i wtedy wywal. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! Zewnątrz jest po lewej stronie. 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX. Za wyjątkiem prezerwatyw. 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów i bez obrączki. 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. Wymieniam po cichu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655. Dostępna też w dziale "kawały i dowcipy" 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. Zarabiam na F800GS 8. O rybach: bez katany z pierdylionem gadżetów nie biorą. 9. O dużych zbiornikach: nie potrzebuję. Paliwo wozi za mną służba Yyyyhyhyhy ![]() ![]() Aaaaeeszszsz nitsss nie stoy na pszekociie ![]() Prawda? ![]() ![]() A nadmienić chciałem że Podos też mi to chciał powiedzieć, ale sie w pore kapnąłem że jest samcem niestety ![]() ![]() Wybacz Irmo ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez Dzieju : 10.03.2013 o 06:57 |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2008
Miasto: wieś
Posty: 530
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 miesiące 5 dni 3 godz 47 min 34 s
|
![]() Cytat:
O to, to. Też mam w Trampie K&Na i w porównaniu do oryginału (który też testowałem) airbox wygląda dużo lepiej. Pod papierowym zbierał się pył. Grunt to o niego dbać i używać firmowych smarowideł. Nie zauważyłem też istotnej różnicy w spalaniu. także, chyba trochę demonizujecie Panowie! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
W sprawie papierowych filtrów ...
Wypad z z ostatniego Maroka - Porównanie oryginalnego filtr papierowego Hondy oraz zamiennika w motocyklu RD04 i Transalp 600 Oryginalny zapychał się dość szybko . Potrzebne było kilkukrotne czyszczenie sprężarką - trzepanie , dmuchanie bez sprężarki - nic nie dawało. Z zewnątrz syf do kwadratu wewnątrz jak nowy. Czyszczony dwukrotnie, ciągle papier od wewnątrz jak nowy ( przebieg 2800 km - sporo po pustyni ) Kupując po raz pierwszy oryginał ( bo dla siebie ,a nie na sprzedaż ![]() Filtr powietrza kolegi przypuśćmy X - Nieoryginalny. Bez problemu można było po prostu wytrzepać bez użycia sprężarki. Syf - kurz wylatywał i z zewnątrz i od środka filtra. no...i od tej pory będę używał dla siebie , tylko oryginalne filtry od Pana HONDY Wewnętrzną powierzchnię puszki filtra zawsze nawilżam olejem. Filtr wolniej się zapycha.
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 29.10.2010 o 21:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Filtr paliwa | Tomas_XRV | Uklad paliwowy i wydechowy | 11 | 16.10.2012 23:10 |
K&N filtr - uszczelnienie | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 4 | 16.05.2012 12:17 |
filtr powietrza? | kamol | Regularne czynności serwisowe | 22 | 27.05.2008 10:52 |