![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
W mojej 03 też dobija przy wpadnięciu z większa prędkością w dziurę, zatem trzeba często ostro zwalniać przed dziurami ewentualnie dociążyć tył i pała, ale tak czy siak zawias nie wyrabia. Ostatnio na rajdzie podlaskim miałem okazję przejechać się LC8 i trochę byłem zaskoczony działaniem przodu w Kacie, który wydał mi się dość twardy w porównaniu z Afrą i nie wybierał tak dobrze drobnych nierówności, ale można było wpadać ogniem w dziury bez obawy utrat stabilności i że dobije. Moja 03 ma 20 lat, co jak co ale zawias już swoje zrobił i chodzi mi po głowie jakiś przeszczep co by poprawić maniery w terenie, bo właśnie zdecydowanie bardziej offowo używam motóra. Nawet wpadł mi w oko zawias od XT, wagowo 03 bez bambetli nawet podchodzi a i skok 250 mm nie do pogardzenia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |