![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]()
Jeśli to dzieje się przy szybkiej jeździe i nawet na niewielkich nierównościach to zwiększyłbym tłumienie dobicia, zmniejszył tłumienie odbicia i poprawnie ustawił sag.
W twoim przypadku to zrób porządny serwis amora, Zważ się, sprawdź jaką masz sprężynę no i ... nie oczekuj cudów. Nie spotkałem jeszcze afri używanej terenowo, której nie dobija zawiecha.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]()
A czy słyszeliście może o czymś takim żeby spróbować zwiększyć skok przez wydłużenie tłoczyska = "dumper rod" ..
Np. w ten sposób żeby dodać mu przedłużkę na dole tam gdzie jest śruba mocująca. Ma to szanse zadziałać ![]() I jeszcze jedno, w jakimś niemieckim chyba manualu serwisowym widać wyraźnie że zalecają każdorazową wymianę uszczelniacza plastikowego na tłoczysku, robił to ktoś ![]() Ostatnio edytowane przez paku : 24.10.2010 o 10:23 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motoalleycat 2011. Impreza terenowa w Wawie. 16.04 | Artuditu | Imprezy forum AT i zloty ogólne | 4 | 17.04.2011 20:28 |