|
|
|||||||
| Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Śląsk
Posty: 1,002
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
Online: 3 tygodni 4 dni 55 min 50 s
|
Ciekawe jaki prześwit w takim złożeniu ma Afryka...
__________________
Pozdro
|
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
zależy główni od napiecia wstepnego zawieszenia w AT
z 22cm można ją napiąć dość wysoko, a maly tiger takich skoków nie bedzie miał. Raczej bliżej mu będzie do vstroma
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,893
Motocykl: LC 4
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 2 min 4 s
|
To jest złożenie
? Niech Wieczny zapoda parę zdjęć z Toru Lublin, tam widać jak można złożyć Afrę i pierwszym elementem który przyciera jest stopka boczna, a potem podnóżek... ale nie mowa o prześwicie w winklu tylko wogóle. Problem w tym, że wiele turystycznych enduro powastaje w ten sposób, że bierze się silnik ze sportowego bądź drogowego motocykla i do niego robi się resztę. KTM zrobił moto od podstaw gdzie każdy element został zaprojektowany dokładnie tak aby spełniać swoje zadanie w turystycznym enduro, a w tym Tigerze jakoś brak mi spójnosci i cech enduro.
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Tiger 800 XC | mdxmd | Inne - dyskusja ogólna | 29 | 06.06.2017 12:19 |
| Tiger czy DL? | kris2k | Inne - dyskusja ogólna | 14 | 05.08.2013 22:44 |