Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18.10.2010, 20:39   #1
mario650


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: wrocław
Posty: 16
Motocykl: RD03
Przebieg: 737834
mario650 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 15 godz 50 min 22 s
Domyślnie

Wyglądają nieźle chętnie bym takie nabył, można prosić o jakiś namiar do sprzedawcy.
mario650 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.10.2010, 17:21   #2
mckrzysiek
 
mckrzysiek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
mckrzysiek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał mario650 Zobacz post
Wyglądają nieźle chętnie bym takie nabył, można prosić o jakiś namiar do sprzedawcy.
ten pan je ma w ofercie (nawet jak aktualnie nie widać w przedmiotach użytkownika to prawdopodobnie ma na stanie):
http://allegro.pl/show_user.php?uid=2613463
__________________
mckrzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 18.07.2011, 11:53   #3
mckrzysiek
 
mckrzysiek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Wołomin
Posty: 130
Motocykl: TRANSALP XL600V
mckrzysiek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 11 godz 29 min 24 s
Domyślnie

po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów z kuframi mogę pokusić się o małą recenzję. Zarówno kufry boczne, jak centralny - działają, w trasie nic złego się nie dzieje, nawet centralny dotychczas, wbrew moim obawom, nie odfrunął.
Podczas mojego niedawnego wypadku przy 120 km/h jeden z kufrów bocznych przyjął uderzenie o asfalt i długiego szlifa na siebie. Okazał się na tyle twardy (szkopskie przetłoczenia i wewnętrzne wzmocnienia robią swoje), że nie stwierdziłem jakiegokolwiek odkształcenia - oczywiście poza wyszlifowaniem o asfalt narożnika kufra, który leciał po nawierzchni. Po wzmocnieniu tego elementu kufra stalowym kątownikiem kufry dalej pełnią swoją funkcję.

Jedyny stwierdzony minus to efekt żagla, jaki powstaje przy jeździe z centralną skrzynią. Jest to o tyle bolesne, że spalanie wzrasta o ok. 1 l/100 km w stosunku do jazdy z kuframi bocznymi + oryginalny kufer centralny givi. Z tego powodu wycieczki z aluminiową skrzynią centralną traktuję jako wyjątek od zasady, na ogół korzystając raczej z centralki givi.
__________________

Ostatnio edytowane przez mckrzysiek : 16.09.2011 o 20:04
mckrzysiek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Skrzynie Explorercases - montaż jako małe kufry naomi_dahmer Wszystko dla Afryki 24 25.05.2016 20:13
montaz fajki od swiecy Skydiverek Regularne czynności serwisowe 7 17.05.2012 23:46
Przewody Goodridge - montaż Stolek Hamulce, kola, opony 10 25.03.2012 21:18
Montaż sprężyn. Mecia Rama, zawieszenia, napęd 2 11.04.2011 15:42


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:33.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.