![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
moją XL nie dało się jeździć w większy deszcz a pokonywane szybko kałuże zabijały zupełnie pracę silnika. okazało się, że faja ma mikro /dosłownie/ pęknięcia i wystarczyło. niby była cała ale jak już ją spisałem na straty to przełamałem ją w rękach na kilka kawałków.
kupiłem jakąś tam NGK faję gumowaną nakręciłem na oryginalny 25 letni przewód i mam zamiar nie zaglądać tam przez kolejnych /oby ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
El Mariachi
![]() Zarejestrowany: Aug 2009
Miasto: Podkarpackie
Posty: 1,493
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 2 godz 12 min 15 s
|
![]() Cytat:
Wysoka temperatura i nieszczelności na wysokim to zabija poczciwe XL-ki. joł
__________________
Niech moc będzie z wami ........... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |