![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
|
![]()
Wasilczuk masz racje po co rozbierac jak dziala?
Olej wymienie i bedzie gitara! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Swoją drogą właśnie mi przyszedł do głowy taki pomysł, czy dałoby się wydłużyć tłoczysko - to coś przytwierdzone śrubą od dołu. Zwiększyłby się wtedy skok lagi ![]() Albo jeszcze prościej, dać dłuższą śrubę - naprawdę długa taką z 10 cm i po prostu jakąś dodatkową tuleję na dole ... i już mamy skok w okolicach 300mm ![]() Tyle tylko czy laga się nie przełamie ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |