![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
....OLEJ....
![]() Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Pniewy-Londyn
Posty: 1,337
Motocykl: RD07a
Przebieg: 6006 km
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 17 godz 47 min 47 s
|
![]()
Mam kilka pytan odnosnie przedniego zawiasu;
- do wymiany oleju trza wszystko rozkrecac w drobny mak? - plucze sie lagi od srodka czyms przed zalaniem swiezym oleum? - mam RD07a w ktorej nie ma niestety korkow spustowych. Nadlew jest wiec moze da sie nawiercic dziuryszke, nagwintowac i takim sposobem zamoncic korek do zlania starego syfu w przyszlosci. Kombinowal juz ktos z tym? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
A warto? Serwisówka przewiduje zlewanie oleju bez rozkręcania amora?
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 692
Motocykl: chwilowo rower
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 dni 20 godz 20 min 37 s
|
![]() Cytat:
Ja jak tylko wymieniam olej to ide na skroty, tzn wysysam olej (trochę zostaje) i dolewam nowy, wszystko na motorze bez odwracania lagi. Powód jest jeden na dnie lagi jest tyle syfu że nie życzę sobie żeby to wszystko przepływało przez ślizgi i wylewało się górą - to moim zdaniem prosta droga do zniszczenia ślizgów i gładzi - czyli lagi do wywalenia. lub tak jak teraz chce zrobić, rozbieram w drobny mak czyszczę dokładnie, daje nowe ślizgi i uszczelniacze i zalewam oleum. PS. Po ćwiczeniach na stole z rozebraną lagą, nie obawiałbym się zlania oleju przez śrubę trzymającą tłoczysko - na motorze. Tyle tylko że śruby nie należy całkiem wykręcać tylko tak prawie do końca i potem ją nacisnąć tak żeby unieść tłoczysko razem z jego koncówką - wtedy wszystko ładnie wypłynie. Jak nie to ta końcówka zatrzyma trochę oleju. No ale zostaje kwestia czy śruba się potem nie odkręci w trasie, tzn nie wiem czy jakieś tam kleje do śrub zadziałają przez olej. Dzisiaj to ćwiczyłem i nawet chciałem zrobić dokładne zdjęcia jak to jest w środku zrobione ale z lenistwa nie zrobiłem. Też miałem taki problem za pierwszym razem bo nigdzie nie ma dobrych zdjęć o co w tym chodzi i jak to działa ... trzeba spróbować ![]() Ostatnio edytowane przez paku : 27.09.2010 o 00:07 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Ciśnienie w lagach cd... | LegacySVX | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 14.11.2018 18:35 |
Ślizgi do lag | xralf | Rama, zawieszenia, napęd | 1 | 15.04.2013 21:04 |