Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Rama, zawieszenia, napęd

Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.09.2010, 19:47   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Krzyżując Afri z Katem, prawie zawsze wychodzi moto lepsze od afry - jeśli robi się to z głową. Żeby wyszło lepsze od Kata trzeba mieć już naprawdę łeb i doświadczenie.
Ja bym się tego nie podjął bo bardziej ufam katowi niż gdybym miał sam stworzyć taką hybrydę. A Tobie życzę powodzenia, to może się udać
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 17:04   #2
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

A nie lepiej KTM 640 nowsza wersja zawieszenia + silnik Transalpa?
Zmieściłby się w 165kg ( KTM ma 158)
Jak iść to na całość . Silnik Trampka można zrobić na 60 KM
lub 65 ,ale ze wzrostem stopnia sprężania.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 18:23   #3
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,201
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 1 dzień 18 godz 45 min 6 s
Domyślnie

640-tka to singiel , nie ma sensu przeróbka czegoś co ma inne zastosowanie , przede wszystkim ze względu na komfort i mniejsze możliwości ładunkowe . Nie mam problemu z ogarnięciem cięższego moto w teranie , więc waga w tym projekcie nie jest najważniejsza , miałem porównanie na oryginalnej i przerobionej AT . Silnik od TA jest dobrą alternatywą , ale ja chcę serce od AT . Mam SXC 625 i uważam że to idealny motocykl na wyjazdy typu RO czy UA , oraz weekendowe wypady w pod domowe krzaczory , założyłem dużą bańkę , żelowe siedzenie , zasięg na 300 km i dupa rzadko narzeka, ale dalej bym na nim nie pojechał .
Kończę , bo piszemy nie na temat .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 20:22   #4
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Moim zdaniem budowa wyprawówki na bazie LC4 Adventure z niezawodnym silnikiem trampka ma większy sens niż KTM 950 z silnikiem Afryki
Te 30 kg zawsze się czuje a zawiechy małego brata chyba niewiele ustępują.
Zresztą można wrzucić zawiech Ktm 690

No to kończymy wątek.
Kiedyś sobie takiego na Lc4 zrobię
ps. też mam 625 SXC + duży baniak i wygodne siedzenie
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 21:45   #5
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Wydaje mi się, że może być dużym problemem wsadzenie fałki w ramę singla. Gdyby się dało to popieram takie rozwiązanie.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 26.09.2010, 21:47   #6
Franz
Stary (P)iernik
 
Franz's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
Franz jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
Domyślnie

Ramę niestety trzeba ciąć.
__________________
<font color=#ffff00><b>.<font color=#000000>Tylko dwie rzeczy są nieskończone</font></b><font color=#000000>: <b>Wszechświat oraz ludzka głupota</b>, <b>choć nie jestem pewien co do tej pierwszej</b>. </font><b><font color=#000000>...  ( A.E)</font></b></font>
Franz jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 27.09.2010, 11:41   #7
Cibor klv
 
Cibor klv's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
Cibor klv jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
Domyślnie

Jak się bardzo postarać to da się fałke upchnąć w ramę po singlu. Silnik zdaje się ntv w ramie xr600.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg TwinCRService2.jpg (375.9 KB, 51 wyświetleń)
Typ pliku: jpg TwinCRService3.jpg (368.0 KB, 41 wyświetleń)
__________________

Cibor klv jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.