![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 29 min 54 s
|
![]()
wymienic pewnie sie da , poprzez zanitowanie w miejscu starego , wyjetego z przekaznika/stycznika styku.
Ale nie wiem czy to zda egzamin , tzn czy styk od stycznika bedzie mial taka sama wytrzymalosc , wazny jest sklad metali w styku styk w pompie pracuje z dosc duza czestotliwoscia i wystepuje na nim dosc znaczne iskrzenie co pociaga za soba znaczne nagrzewanie sie jego poweirzchni i wypalanie samego styku. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
R2D2 - robiłes próby na AT czy na zewnętrznym źródle powera? Pytam, bo w instalacji AT jest taki dziwny układ zabezpieczający przed wypalaniem styków. Nie będzie to mieć wpływu na Twoją elektronikę?
Zdróf ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 29 min 54 s
|
![]()
W AT nie ma takiego ukladu , jezeli dobrze rozumiem o co ci chodzi.
Chodzi ci o uklad sterujacy pompa ![]() Dziala on tak ze odbiera impulsy zaplonowe z modulu zlicza je i na odpowiedni czas zalacza pompe podajac jej zasilanie. Dziala to tak ze im wieksze obroty silnika tym dluzszy czas wlaczenia pompy. Chyba ze chodzi ci o cos innego czego nie mam w swoim motocyklu. Pompe oczywiscie zasilalem z zasilacza napieciem 13,8V. Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nie świeży tylko Nowy
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 544
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 18 godz 40 min 25 s
|
![]()
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jak nei za późno tez się pisze na sztuk raz...........
dziekuje
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() |
![]()
Ja też bym prosił dwie sztuki
![]() ![]()
__________________
www.motopodroze.pl |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 29 min 54 s
|
![]()
Jak wykonam testy ostateczne bede wysylal wam plytki.
Jak ktos ma zapasowa pompe i chce byc betatesterem to dla trzech pierwszych chetnych przerobie pompy za free + koszta wysylki. Z tym ze testerzy musza sie zadeklarowac ze beda jeździc z ta pompa i ja testowac , oraz zdawac co jakis czas relacje w tym wątku. Osobiscie nie przewiduje problemow , ale zawsze jest jakies ale. ![]() pozdrawiam. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Pierwszy
![]() Proszę Cię podaj na PW adres gdzie mam wysłać pompę No dobra Drugi ![]() ale flaszkę i tak możemy wypić ![]()
__________________
www.motopodroze.pl Ostatnio edytowane przez chomik : 01.04.2008 o 20:53 Powód: zmiana miejsc i dodanie procentów |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]() Cytat:
Pompa sama "wie" kiedy ma przestac pompowac i nie ma tam liczydeł - po prostu po zamknięciu zaworków iglicowych nie cofa się membrana i nie zostaja ponownie złaczone styki, póki ponownie cisnienie nie opadnie na tyle ze membrana wróci. Sorry jesli cos pokrętnie tłumaczę, ale nie jestem elektronikiem, a pozatym jestem juz po kolacji ![]() ![]() Zdrowia! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
ReGeNeRaToR
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 663
Motocykl: RD07
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 1 dzień 1 godz 29 min 54 s
|
![]()
To powiedz mi czemu jak wlaczysz zaplon to pompa nie chodzi i ukladzik puki nie dostanie impulsow zaplonowych nie daje napicia.
Ale na wszelki wypadek wsadze to do motocykla i zobacze czy dziala. Adres wysle wszystkim 3 chetnym na PW , sprawdze tylko jutro czy pompa dziala w moim moto. Ostatnio edytowane przez R2D2 : 01.04.2008 o 21:19 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gość
Posty: n/a
Online: 0
|
![]()
W RD04 chodzi zaraz po włączeniu zapłonu... Przynajmniej w Samborowej. I bez pompy układ daje pełne 12V dopiero po obciążeniu np zarówą 21W.
Może po prostu czeka na sygnały z cewy? Takie zabezpieczenie - tyle że być może nie działające u Sambora... Sprawdz i napisz. Jestem ciekaw jak jest w innych AT. Zdrowia! ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przeróbka pompy paliwa bez przekaźnika, 2 elementy, działa :) | pekos1988 | Uklad paliwowy i wydechowy | 23 | 19.03.2013 21:26 |
O-ring pompy paliwa | banditos | Uklad paliwowy i wydechowy | 1 | 26.03.2011 12:05 |
czy to przekaźnik pompy paliwa? | MChmiel | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 04.05.2010 22:33 |