Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.09.2010, 17:07   #1
wieczny
Common Rejli
 
wieczny's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
wieczny jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
Domyślnie

Jak ciśnienie wzrośnie nieznacznie to znaczy, że raczej kompresja ucieka głowicą. Jak wzrośnie o 2 bary to faktycznie gorzej jest z pierścieniami. Natomiast mogę powiedzieć, że życie tak się potoczyło że miałem okazję obcować z 3-4 silnikami od TA/AT i tam najpierw padały głowice (w sensie uszczelniacze zaworowe i nadpalone zawory).
__________________
BRW 1991
I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki . I stelaże.
NIE SPRZEDAM!

wieczny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.09.2010, 21:43   #2
Bonjour
 
Bonjour's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Posty: 302
Motocykl: RD07
Bonjour jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 5 godz 6 min 26 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał wieczny Zobacz post
Jak ciśnienie wzrośnie nieznacznie to znaczy, że raczej kompresja ucieka głowicą. Jak wzrośnie o 2 bary to faktycznie gorzej jest z pierścieniami. Natomiast mogę powiedzieć, że życie tak się potoczyło że miałem okazję obcować z 3-4 silnikami od TA/AT i tam najpierw padały głowice (w sensie uszczelniacze zaworowe i nadpalone zawory).
Eee coś naciągana ta teoria. Jak nalany na denko tłoka zimny lepki olej miałby się dostać na grzybki i gniazda zaworowe. obroty wału na rozruszniku są za małe żeby stworzyć mgłę olejową,która mogłaby się tam dostać i doszczelnić połączenie. I to jest chyba istota próby olejowej.
__________________

Bonjour jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
regulacja zaworow solo1972 Regularne czynności serwisowe 48 27.07.2019 17:33
Uszczelka pokrywy zaworów 7Greg Silnik, sprzęgło, skrzynia 40 04.09.2017 20:01
uszczelka pokrywy zaworów Zoltan Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 25.12.2012 14:40
regulacja zaworów-klucz mckrzysiek Regularne czynności serwisowe 10 15.12.2009 10:35


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:27.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.