![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
widziałem kiedyś coś podobnego alebo to samo jak szukałem jak wyleczyć gąbkowaty przód w ETV1000 Capo. z uwagi na cenę i że miałem inne potrzeby w tym moto zrezygnowałem.
ogólnie to ciekawe jest bardzo ale... kupiłem niedawno kompletny przedni zawias od KTM520 USD do XLki za ... 300PLN z przesyłką. w bdb stanie - więc jak miałbym szczepić to do lag to chyba wolę jednak solidniejszą zawiechę od WP. zgadzam się pod tym względem z Lepim w pełni. oczywiście nie twierdzę, że rozwiązanie jest złe. ino kurna drogie jak szlag. matjas
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,668
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 5 dni 15 godz 50 min 49 s
|
![]()
Rozmawiałem dzisiaj z Przemkiem z Ohlins i pierwsze co sugerował w sprawie mojego zawieszenia to zmiana w zakresie hydrauliki , a to podejrzewam robi ten "inseminator" .
PozdrawiaM Ponieważ zamówiłem już produkt a następnie poszukałem jakiś opinii , to wpadła mi w oczy następująca http://www.horizonsunlimited.com/hub...best-mod-52521
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. Ostatnio edytowane przez consigliero : 30.09.2010 o 16:54 Powód: Uzupełnienie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2010
Miasto: Poznań/Złotów
Posty: 355
Motocykl: CRF1000/CRF300
![]() Online: 1 miesiąc 1 tydzień 15 godz 57 min 55 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ajde Jano
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Rataje Słupskie
Posty: 6,668
Motocykl: Raczej nie będę miał AT
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 9 miesiące 2 tygodni 5 dni 15 godz 50 min 49 s
|
![]()
Kuba odpowiem tutaj , niewiele jeździłem bo motocykl odebrałem z naprawy w styczniu . Co się rzuca od razu to motocykl nie nurkuje jak wcześniej , jest twardszy , przy większej prędkości miałem dziwne odczucie jakby przenoszenie każdej nierówności na kierownicę , ale może jeszcze koło jest krzywe .Nie wlano też zalecanej gęstości 5 tylko 7,5 co może być przyczyną zbytniej twardości . PozdrawiaM
__________________
BMW Club Praha 001 1.Nigdy nie polemizuj z idiotą. Sprowadzi cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem. 2.Czasami lepiej milczeć i sprawić wrażenie idioty, niż się odezwać i rozwiać wszelkie wątpliwości. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Częstochowa
Posty: 1,376
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 4 godz 47 min 14 s
|
![]()
Jakbym miał zmieniać jeszcze raz zawias, to chciałbym widelec od LC8, ale jest po prostu zbyt drogi.
Cytat:
![]() Generalnie ma nie nurkować i tłumić mocne uderzenia. A może by tak coś samemu rozkminić...
__________________
"Ja się nie ścigam, więc nikt mnie nie dogoni." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Tuning Afryki. | Tomasa | Wszystko dla Afryki | 118 | 18.01.2016 21:39 |
zaproszenie do Afryki | Bies13 | Kwestie różne, ale podróżne. | 0 | 03.03.2014 17:17 |
Pocztówka z Afryki | Neno | Kwestie różne, ale podróżne. | 14 | 11.10.2012 00:17 |
Intiminator | Boski-Kolasek | Wszystko dla Afryki | 10 | 28.01.2012 00:02 |