Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 02.09.2010, 21:52   #1
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Zbyt duża ilość oleju jak jest za dużo oleju to to negatywnie wpływa na ...

Może wywalać go odmą, może się pienić ze względu na kontakt z korbowodami czy jakoś. Ogólnie zbyt duże ciśnienie powietrza może byc wewnątrz a mechanizmy nie lubią jak jest zbyt duże ciśnienie w nich. Może wyciekać simmeringiem od wałka dźwigni sprzęgła. Ogólnie Afra ma bardzo "wyjebane" na ilość oleju w niej, zdarzało się że miałem z pół litra więcej niż trza i chodziła jako tako tylko inaczej jakby Odlałem - uspokoiła się, miałem też wiele razy dużo poniżej rekomendowanego poziomu i też lampka od ciśnienia oleju się nie świeciła. Ale to wszystko przed remontem, a wtedy to ogólnie miałem problem z zachowaniem proponowanego przez fabrykę poziomu oleju.

Krystek, zalewasz zimny olej do połowy znaczka i raczej gdy będzie on ciepły nie przekroczy ani min ani max granicy, więc jest dobrze
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline  
Stary 03.09.2010, 19:25   #2
krystek
ratownik
 
krystek's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Katowice
Posty: 637
Motocykl: RD07
Przebieg: 72800
Galeria: Zdjęcia
krystek jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 1 godz 57 min 3 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Misza Zobacz post


Krystek, zalewasz zimny olej do połowy znaczka i raczej gdy będzie on ciepły nie przekroczy ani min ani max granicy, więc jest dobrze
no i dobra
__________________
Moja Galeria Picassa



CANEI-continuous and never-ending improvement
krystek jest offline  
Stary 03.09.2010, 19:36   #3
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

A co za różnica czy ciepły czy zimny? Bierzesz pod uwagę rozszerzalność cieplną oleju? To weź też rozszerzalność cieplną skrzyni korbowej
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline  
Zamknięty Temat


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Bagnet oleju strobus1 Silnik, sprzęgło, skrzynia 13 19.03.2013 22:53
Poziom oleju - banał tomozdyn Regularne czynności serwisowe 39 05.10.2012 22:00
Żłopanie oleju visuz Silnik, sprzęgło, skrzynia 24 04.10.2011 20:29
Bagnet oleju Skydiverek Regularne czynności serwisowe 5 22.06.2011 19:45


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:00.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.