Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 25.08.2010, 13:22   #1
cheniek
 
cheniek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
cheniek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 50 min 54 s
Domyślnie

Ja w ostatni weekend sprawdzałem zachowanie E10 w błocku i szuterkach … i jestem zachwycony
Ogółem przejechane około 2000 km (70% asfalt), tył – delikatnie widoczne zużycie na środku bieżnika, przód – zużycie prawie nie widoczne.
Załączone Grafiki
Typ pliku: jpg Zdjęcie011.jpg (385.8 KB, 19 wyświetleń)
cheniek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 14:10   #2
puntek
 
puntek's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
puntek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał cheniek Zobacz post
Ja w ostatni weekend sprawdzałem zachowanie E10 w błocku i szuterkach … i jestem zachwycony
Ogółem przejechane około 2000 km (70% asfalt), tył – delikatnie widoczne zużycie na środku bieżnika, przód – zużycie prawie nie widoczne.
masz jakieś porównanie do E09 ?
jak na mokrym asfalcie?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa
puntek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 18:30   #3
m4ris


Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 3
Motocykl: R 1150 GSA
m4ris jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 godz 26 min 18 s
Domyślnie

czyli rozumiem, ze na mokrym asfalcie lepiej trzyma tkc niz E-10 a co byscie polecili do duzego GS-a co bym mogl pouczyc sie latac w terenie ale i zebym mogl bezpiecznie smigac po asfalcie
m4ris jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 22:06   #4
viadroman


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 42
Motocykl: varadero Sd01
viadroman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 4 godz 25 min 9 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał m4ris Zobacz post
czyli rozumiem, ze na mokrym asfalcie lepiej trzyma tkc niz E-10 a co byscie polecili do duzego GS-a co bym mogl pouczyc sie latac w terenie ale i zebym mogl bezpiecznie smigac po asfalcie
To odpowiedz sobie jak często jeździsz w deszczu, ja jak nie muszę to nie jadę, ale czasami deszcz potrafi złapać po trasie. Też miałem dylemat co wybrać, z tym, że jeszcze wtedy różnica w cenie była około 100 zł. Wziąłem więc tkc - sprawdziły się rewelacyjnie, tylko po powrocie z wyjazdu musiałem je wymienić, czyli cieszyłem się nimi niecałe 4 tygodnie. Poległy mi jedynie na pyle wulkanicznym, ale na to chyba nie ma mocnych, albo moje umiejętności jazdy nie są za dobre.


Obecnie różnica w cenie jest znaczna bo za tkc zapłacisz minimum 800 zł, za E10 - 460 zł, w terenie mitasów nie sprawdzałem, ale już cheniek pisał, że dają rade. Mitasy traktuje jako eksperyment, bo na najbliższe miesiące nie planuje dalszych wypraw, a takie 2-4 dniowe wyprawy tak na 1000-2000 km będą idealnym testem.
viadroman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.08.2010, 23:53   #5
cheniek
 
cheniek's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
cheniek jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 50 min 54 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał puntek Zobacz post
masz jakieś porównanie do E09 ?
jak na mokrym asfalcie?
Do E09 nie mam porównania ale MItasy nie lubią wody. W deszczy zrobiłem jakieś 500 km i trzeba ostrożnie ... bardzo ostrożnie (białe pasy to ślizgawka ...)
cheniek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 01.09.2010, 22:06   #6
viadroman


Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 42
Motocykl: varadero Sd01
viadroman jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 dni 4 godz 25 min 9 s
Domyślnie

Ja dziś pokonałem 70 km w dość ciężkim deszczu, połowa z tego to szybkie przeloty, celowo ostro przyśpieszałem i dość mocno hamowałem, ale jak ognia unikałem białych pasów. Muszę przyznać, że jestem zadowolony, na samym czarnym i mokrym te opony dają radę i nie straszne są im szybkie przeloty przez duuuuże kałuże. Pierwszy test deszczowy robiłem z żoną na pokładzie i uważałem 40 x bardziej niż dziś. dziś było trochę ostro i się sprawdziły. W weekend kolejny test na dłuższym przelocie.
viadroman jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.02.2011, 18:33   #7
janosik


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrzeszcz
Posty: 29
Motocykl: RD07a
janosik jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 6 dni 19 godz 56 min 52 s
Domyślnie

Czy orientuje się ktoś gdzie można kupić w naszym kraju E 10 w rozmiarze 140-80/17? Na stronie Mitasa stoi że taki kapeć jest dostępny (bezdętkowy).
janosik jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
e-10 , mitas


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Fan Klub Mitas enzo Hamulce, kola, opony 664 30.10.2013 19:52


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.