![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 50 min 54 s
|
![]()
Ja w ostatni weekend sprawdzałem zachowanie E10 w błocku i szuterkach … i jestem zachwycony
![]() Ogółem przejechane około 2000 km (70% asfalt), tył – delikatnie widoczne zużycie na środku bieżnika, przód – zużycie prawie nie widoczne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Raczyce/Wrocław
Posty: 2,012
Motocykl: RD04
Przebieg: 3 ....
![]() Online: 1 miesiąc 21 godz 56 min 54 s
|
![]() Cytat:
jak na mokrym asfalcie?
__________________
AKTUALNIE SZUKAM PRACY!!! ale nadaję się tylko na szefa ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Zarejestrowany: Dec 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 3
Motocykl: R 1150 GSA
![]() Online: 3 godz 26 min 18 s
|
![]()
czyli rozumiem, ze na mokrym asfalcie lepiej trzyma tkc niz E-10
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 42
Motocykl: varadero Sd01
![]() Online: 2 dni 4 godz 25 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]() Obecnie różnica w cenie jest znaczna bo za tkc zapłacisz minimum 800 zł, za E10 - 460 zł, w terenie mitasów nie sprawdzałem, ale już cheniek pisał, że dają rade. Mitasy traktuje jako eksperyment, bo na najbliższe miesiące nie planuje dalszych wypraw, a takie 2-4 dniowe wyprawy tak na 1000-2000 km będą idealnym testem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Pszczyna
Posty: 861
Motocykl: CRF1100L DCT + KTM640 ADV
Przebieg: 30237
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 1 dzień 16 godz 50 min 54 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Posty: 42
Motocykl: varadero Sd01
![]() Online: 2 dni 4 godz 25 min 9 s
|
![]()
Ja dziś pokonałem 70 km w dość ciężkim deszczu, połowa z tego to szybkie przeloty, celowo ostro przyśpieszałem i dość mocno hamowałem, ale jak ognia unikałem białych pasów. Muszę przyznać, że jestem zadowolony, na samym czarnym i mokrym te opony dają radę i nie straszne są im szybkie przeloty przez duuuuże kałuże. Pierwszy test deszczowy robiłem z żoną na pokładzie i uważałem 40 x bardziej niż dziś. dziś było trochę ostro i się sprawdziły. W weekend kolejny test na dłuższym przelocie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Wrzeszcz
Posty: 29
Motocykl: RD07a
![]() Online: 2 tygodni 6 dni 19 godz 56 min 52 s
|
![]()
Czy orientuje się ktoś gdzie można kupić w naszym kraju E 10 w rozmiarze 140-80/17? Na stronie Mitasa stoi że taki kapeć jest dostępny (bezdętkowy).
|
![]() |
![]() |
![]() |
Tags |
e-10 , mitas |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Fan Klub Mitas | enzo | Hamulce, kola, opony | 664 | 30.10.2013 19:52 |