![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Obecnie wszędzie, gdzie sie da
Posty: 414
Motocykl: już nie AT ;)
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 tygodni 18 godz 11 min 46 s
|
![]()
Ok. Po przejechaniu około 4000km(bo w trakcie 4dniowej ulewy na Ukrainie poległ ślimak i licznik przestał kręcić) stwierdzam na stepujące fakty! Silnik w sumie nie pali oleju regularnie! Na niskich biegach w wysokiej temperaturze, kiedy się dość często załączają wszelkie wentylatory Afri potrafi pochłonąć nawet 3 setki tego oleju. a przy normalnej jeździe w normalnych standardowych temperaturach pochłania na prawdę śladowe ilości na 1000km. Czyli silnika nie tykam, a olej pozostawiam ten sam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
lekkie dławienie poniżej 3000 obr | Africa | Uklad paliwowy i wydechowy | 17 | 16.03.2011 00:17 |