![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() |
![]() Cytat:
www.sklep.larsson.pl
__________________
www.motopodroze.pl |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Mizerna Kruszynka
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Lusk
Posty: 833
Motocykl: RD07a
Przebieg: 110 tys
![]() Online: 2 tygodni 3 dni 12 godz 24 min 19 s
|
![]()
Mam odwrotny problem -chciał bym twardziej mimo ze progresy mam, olej tez wymieniony na odpowiedni. Tylko jakoś ja nadal jestem za bardzo co by tu "owijać w bawełnę najedzony", a moja zona ma ciężkie kosmetyki. Moim pomysłem jest więc to by do górnych korków (jako że mam RD7A, czyli amor nie jest pompowany) na goleniach wkręcić zaworki od amortyzatora np. rowerowego lub od innego amora. - jak myślicie, czy będzie działać?
Ostatnio edytowane przez hero : 23.06.2008 o 21:24 Powód: błędy gramatyczne i interpunkcyjne co w oczy kola innych |
![]() |
![]() |