![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 2,909
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 miesiące 1 tydzień 4 dni 18 godz 29 min 8 s
|
![]()
A ja Panocki, w zupełnie innej olejarce-samoróbce mam dyszę tak ustawioną, że prawie ślizga się po tylnej zębatce odstęp jest minimalny i obie strony łańcucha są równomiernie naoliwione.
Czy jeżdżę w błocie wodzie ,po szutrach asfalcie itd. to łańcuch zawsze tak samo nasmarowany.
__________________
WSK125>XL650V Transalp>XR650R>TE450>DR800big>XR750VAfrica Twin>XR400R>VFR800fi>TE450ie>Bandit1200S |
![]() |
![]() |
#2 |
terrorist
![]() Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 223
Motocykl: Honda Transalp XL600V
Przebieg: 66.666
![]() Online: 1 miesiąc 5 dni 5 godz 34 min 26 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Motooiler | robertG7 | Wszystko dla Afryki | 25 | 29.03.2014 07:19 |
Porada łańcuchowa pilnie potrzebna ... | paku | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 10.08.2009 09:51 |