Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20.07.2010, 21:25   #1
Artuditu
Road legal
 
Artuditu's Avatar


Zarejestrowany: Jul 2008
Miasto: Stolicstan
Posty: 1,324
Motocykl: AT Rd07 93r mud fighter
Przebieg: kręcony
Artuditu jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 6 min 24 s
Domyślnie

są dwie opcje. Albo przejście z linki prędkościomierza na sygnał elektroniczny albo osobny czujnik działający jak licznik w rowerach. http://picasaweb.google.de/ArtudituA...41121294550482
zastanawia mnie jednak co ja zrobię z tym drugim wyjściem. trza to będzie jakoś zabezpieczyć przed H2O
__________________

Artuditu jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 29.02.2012, 09:20   #2
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artuditu Zobacz post
są dwie opcje. Albo przejście z linki prędkościomierza na sygnał elektroniczny albo osobny czujnik działający jak licznik w rowerach.
a skąd tripmaster, po zapięciu zworki, bierze informację o prędkości? Czy stamtąd nie można sygnału wziąć? Myślę o zastąpieniu tripa acewellem (zostawiając normalne zegary - ace robiłby za tripmaster + voltomierz + kontrole temperatury) i chce sie jak najmniej narobic
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 19.03.2012, 12:14   #3
Rychu72
 
Rychu72's Avatar


Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: wilidż Opole
Posty: 2,547
Motocykl: CRF 1100
Przebieg: 0 kkm
Rychu72 jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 dni 6 godz 47 min 4 s
Domyślnie

Testuje Acewella i mały ZONK, bo obroty przy dodaniu gazu szaleją.
Na jałowym biegu są w miarę stabilne, a przy jeździe to mała masakra i Las Vegas z diodami czerwonymi i zielonymi informującymi o zmianie biegów.
Mam podpięte pod górny pin przedniej cewki, bez owijania wokół przewodu cewki. Może to być przyczyną?

Stachu miał podobnie i mechanik mu to podłączył pod kostkę tylko nie bardzo kojarzy pod który kabel.
Rychu72 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 25.03.2012, 07:52   #4
Adagiio
Zakonserwowany
 
Adagiio's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Jul 2005
Miasto: Milazzo
Posty: 5,279
Motocykl: XRV 750
Adagiio will become famous soon enough
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 32 min 9 s
Domyślnie

U siebie podłączyłem starym sposobem , owijając przewód w koło kabla wysokiego napięcia , działa bez zarzutów i jest precyzyjne w zakresie wyświetlanych obrotów . Przy okazji chciałem zapytać jak u Ciebie z wyświetlaniem prędkości , ustawiając według instrukcji wychodzi sajens sfikszen , doktoryzowałeś to może ? Wiesz jaki obwód koła podać żeby wskazywało poprawnie , mam podłączone pod mechaniczny ślimak , czujnik który był w komplecie , ale na obwodzie podanym do koła 21 cali jest nie poprawna prędkość .
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać
I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier
Wypierdalać.
Adagiio jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Acewell 3971 - problem zw wskazaniami obrotomierza hans Układ elektryczny i zapłonowy 20 10.12.2012 09:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.