![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Common Rejli
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 3,714
Motocykl: R650GS Adventure & LC6 750 Adventure
Przebieg: dupa
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 1 dzień 5 godz 39 min 17 s
|
![]()
Wszystko powiedzą Ci pomiary zużycia części silnika. Z tego co piszesz silnik dymi tak jak u mnie. U mnie sparciały uszczelniacze zaworowe. Pierścienie wymieniłem dla świętego spokoju (luzy na zamkach zbliżały się do limitu). Reszta była jak z fabryki, cylinder miał 1/3 zużycia. Brała ponad litr czegokolwiek.
100ml/1000km to dziwnie mało przy dymieniu podczas przegazówki. 100ml/1000km to nie jest również powód do rozbierania silnika, który nie wydaje z siebie dziwnych dźwięków a jedynie "pali setkę". Niemniej jednak jeśli chcesz robić dla siebie i jeździć w dalekie 3,14zdu sam najlepiej odpowiesz sobie co należy zrobić. Jeśli chcesz jeździć po Europie to nie ma co pchać się w koszty. W Alpach jeździ się na wysokich obrotach nowymi motocyklami sportowymi, które mają w instrukcjach podane, że limit zużycia oleju to 1L/1000km (nowa Honda CBR1000RR na przykład ![]() Jeśli chcesz jechać do Azji i boisz się tamtych olejów to licz ile musiałbyś brać na dolewki po czym podejmij decyzję ![]()
__________________
BRW 1991 I tak wszyscy skończymy na mineralnym. | Powroty są do dupy. | Trzy furie afrykańskie: pompa, moduł, regulator. Czy jakoś tak... | Pieprzyć owiewki ![]() NIE SPRZEDAM! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
lekkie dławienie poniżej 3000 obr | Africa | Uklad paliwowy i wydechowy | 17 | 16.03.2011 00:17 |