Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 19.07.2010, 00:35   #1
Jaro-Ino
 
Jaro-Ino's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2010
Miasto: Inowrocław
Posty: 898
Motocykl: RD07a
Jaro-Ino jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 5 dni 8 godz 14 min 35 s
Domyślnie

A co zrobić w przypadku takim jak mój, czyli: Spod pokrywy zaworów sączył się olej. No to postanowiłem wymienić uszczelke na orginał i podczas wymiany zauważyłem, że nagar (taki ciemny nalot) od wewnętrznej strony pokrywy schodzi po przejechaniu palcem. Od 4 tys jeżdże na Repsolu 10W40, później dolałem około 2 litry Motula. W sumie wziął mi już jakieś 3-4 litry od czasu kiedy jeżdże. I teraz pytanie: czy ten nagar, który wypłukuje mi teraz olej zaszkodzi jakoś bardzo, czy po prostu zmieniać częściej filtr i olej?

Pytanie 2: jakie oleje z tych, które laliście wyciszały prace silnika
Pytanie 3: skoro na syntetyki 5W30 nie bierze oleju, a 10W60 tak, to o co tak naprawde chodzi w tych wszystkich wartościach i jakie oleje powinno się wybierać? Rozjaśnijcie to troche, bo widać póki co , że teoria to jedno, a praktyka drugie, a ja już w tym wątku się całkiem pogubiłem
Jaro-Ino jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
syntetyk czy półsyntetyk solo1972 Silnik, sprzęgło, skrzynia 17 09.02.2009 15:37


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.