![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
No to dawaj tutaj te sposoby.. Mikuni wciąż popularne, mimo krucjaty imć Podosa
![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2009
Miasto: Frankfurt/M
Posty: 984
Motocykl: Elefant 944ie
Przebieg: 54420
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 21 s
|
![]()
Z tym, że ja mam inną od tej, jaka poległa u Podosa. Wydaje mi się prostsza z widoku ogółem. Coś takiego: http://cgi.ebay.de/Cagiva-750-Elefan...item35a9f22065 . Co do sposobów, to nie są to jakieś super wymyślne cuda.
1. Przy pompie odłączam przewód łączący ją z gaźnikami. W jego miejsce wstawiam jakiś oddzielny i kieruje go do zbiorniczka(mam taki od mini ścigacza do synchro itd.). Przewód od gaźników podłączam pod zbiornik i dymam kilka razy, aż paliwa ze zbiorniczka przestanie ubywać. Wtedy niezależnie od niczego odpala od w ułamek sekundy, czekam aż pompa zacznie żygać paliwem do zbiorniczka, podłączam jak fabryka i jest świat. 2. Inny sposób to zdjęcie baku i samostart. Raz tylko tak robiłem to poszło mi 1/4 szpreja zanim ciągła na paliwie, ale to była kwestia tego, że startowała z pustych gaźników. Choć teraz mi się już to nie zdarza, to w razie jakiejś kupy sposób 1. jest niezawodny. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... | azure | Uklad paliwowy i wydechowy | 2 | 02.07.2013 22:18 |
Pompa Mikuni | hero | Wszystko dla Afryki | 2 | 29.10.2008 21:43 |