![]() |
|
Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
a pilniczkiem okrąglaczkiem?
15 minut na stronę i kilka kalorii mniej. Możesz obrócić napinacz na drugą stronę i bedzie się zaciskało z dokręcaniem nakrętki ,a nie odkręcało Napinacz identyczny jest również w Trampku
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2008
Miasto: Szczecin
Posty: 956
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: rośnie
![]() Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 godz 31 min 13 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
W trampku 650 napinacz jest zrobiony jak w normalnym
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Sorry
Nie dodałem że transalp 600 Koło jest zamienne z TA 600 i przypasi z małymi modyfikacjami
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Siur . Przecież mam Wahacz z afry
![]() Wystarczyło spojrzeć na Trampka zwykłego który stał 10 m od komputera ![]()
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Dzięki za podpowiedzi. Spróbuje zamienić stronami. Pilniczek to wolałbym w ostateczności bo to wydaje mi się mało precyzyjne rozwiązanie
![]() ![]() ![]() Domyślam się, że to nie ma większego znaczenia- tylko ciekawość! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Prawidłowo z prawej.
W moim Trampku i w afryce na focie - z lewej Praktycznie nie ma znaczenia.Pasuje tak i tak . Ważniejsze by dystansów na osi nie pomylić. Większy z lewej.
__________________
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
Co w tym nieprecyzyjnego? Czy wytarte są bardziej precyzyjne? No a przy montarzu ( jak Franz wspomniał) ustawiasz "pod włos" i nie ma prawa się luzować i przestawiać. A zaoszczedzoną kasę na kupno nowych regulatorów wlej do zbiornika ![]()
__________________
AT03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Info - regulatory napięcia | ramires | Układ elektryczny i zapłonowy | 12 | 18.05.2008 10:17 |