![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]()
Kazmir, no przecież iskra na świecy występuje częściej
![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2009
Miasto: Strzelin
Posty: 1,677
Motocykl: RD04
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 2 miesiące 3 tygodni 11 godz 43 min 30 s
|
![]()
Sugerowałem się silnikiem samochodowym !
Tak jak pisałem - ja się jeszcze nie znam . Więc może lepiej by było zrobić pomiary. Jest możliwe , że wzrost zapotrzebowania na prąd w AT między 1200 a max obrotach mieści się np. w zakresie 1 A czy 2 A, a nie 9 A - mam nadzieję , że do tego miejsca rozumiecie . A jeśli część ludu uważa , ża układ zapłonowy w AT to jedyny odbiornik prądu podczas pracy silnika ( nie wspominam o światłach i manetach ) i mówimy o moto w założeniu wj. z fabryki - to tylko uwidacznie braki , a nie posuwa rozmowy do przodu . A całe sedno sprawy tkwi w zdaniach zawartych w twoim poście - tylko trza podejść do sprawy bez uprzedzenia , to wtedy łatwiej o zdrową analizę . Nie stoję za produktem RAFWRO , sam smigam na orginałach - dostrzegłem nieścisłości i staram się dyskutować ku dobru wszystkich, bo czas leci do przodu czy to się komuś podoba czy nie . Ostatnio edytowane przez Sławekk : 19.06.2010 o 15:32 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |