![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: May 2008
Miasto: łódź
Posty: 409
Motocykl: R 1100 GS
![]() Online: 4 dni 22 godz 27 min 57 s
|
![]()
jakis czas temu kumpelfrezowal sobie z fosforbązu taka slimacznicę nie widac grama zuzycia, ja zmienialem u siebie jakies 20 tys temu idalej nic :P nie wiem co sie dzieje z waszmi napedami predkosciomierza :/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Chojnice/drogi Europy
Posty: 1,038
Motocykl: RD07a
Przebieg: hgw
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 4 godz 28 min 20 s
|
![]()
Stawiam na zasyfiałą linkę, ona to, dając opór przy obrocie, powoduje wycinanie uzębienia kółka.
Wymiana kółka na mocniejsze niesie za sobą ryzyko blokowania przedniego koła. Nie bez powodu pan Honda zrobił to plasticzane.. w razie "W" plastik zostaje wyciety, a koło naszego motocykla (przednie!!!) kręci się bez przeszkód dalej ![]()
__________________
![]() |
![]() |
![]() |