![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,273
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 20 min 30 s
|
![]()
wyjmij aku naładuj
zostaw na 24 godziny zmierz po tym upływie napięcie na klemach na 100% poszło w dól jak sporo kupujesz aku, bo pewnie jest zasiarczony albo ma zwarcie na celach a w te 24 godziny przeglądasz wszystkie złączki czyścisz i smarujesz jak zaniedbasz to do aku dokupisz regler jeszcze |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Niskie ładowanie. | Zet Johny | Układ elektryczny i zapłonowy | 29 | 01.08.2014 13:10 |
Obroty a ładowanie | Michal | Układ elektryczny i zapłonowy | 17 | 03.11.2010 23:35 |
Dodatkowy osprzęt, a prąd. | jorge | Układ elektryczny i zapłonowy | 4 | 10.05.2010 15:43 |