![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
7greg, oj wiele robót się robiło ale bez fotorelacji ( jakoś się nie pomyślało, lub było niezręcznie usmarowanymi rękoma pstrykać fotki ).
Co do regulacji to masz rację jest wiele pomysłów w tej kwestii. Osobiście jak zwykle podchodzę to sprawy max praktycznie a nie tylko książkowo. A łańcuch ustawiam pod obciążeniem jednej osoby( w przypadku braku możliwości posadzenia kogoś obciążam barkiem ile się da ) tak aby dało się na styk dotknąć łańcuchem końca ślizgu wahacza. W przypadku 2 osób na pokładzie z ewentualnym ładunkiem luzuję o 1-2 dołki. Dodam że to ma zastosowanie bardziej w 03 niż 07. Jako że 07 ma wahacz ułożony w czasie jazdy bardziej poziomo to i różnice w napięciu łańcucha między 1 czy 2 osobami są mniejsze.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
luz łańcucha? | kamol | Rama, zawieszenia, napęd | 12 | 16.05.2008 23:25 |