Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ chlodzenia

Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11.05.2010, 12:24   #1
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał motormaniak Zobacz post
Nie zamierzam nikogo przekonywać żeby wywalał swój zbiorniczek, ale uważam że realnie proces zaciągania płynu nie zachodzi.
W sprawnym układzie zachodzi. U mnie waha się od minimum aż do samej góry. Przy stygnięciu opada, to jasne chyba, czyli zasysa.
Jest wiele rozwiązań beż zbiorniczka wyrównawczego. Także w bardziej terenowych KTM. Regułą jest raczej ilość wlewanego płynu. W dużym układzie częściej stosuje się zbiorniczek wyrównawczy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2010, 16:27   #2
rambo
 
rambo's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
rambo jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
Domyślnie

bzdury piszecie i tyle. Proszę o wskazanie którędy ma to zassać płyn ze zbiorniczka, albo skończe te herezje.
rambo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11.05.2010, 17:38   #3
Dzieju
Administrator

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 9,092
Motocykl: RD03
Dzieju jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 miesiące 6 dni 18 godz 27 min 8 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał rambo Zobacz post
bzdury piszecie i tyle. Proszę o wskazanie którędy ma to zassać płyn ze zbiorniczka, albo skończe te herezje.
Na kombinacjach z mapami to się i znasz ale z mechaniką widzę ciut gorzej.....
więc nie pisz o herezjach
Przy okazji uaktualniania obiecanych mi map , zrobię Ci szkolnie

To że ktoś sobie zlikwidował zbiorniczek skutkuje tym że nadmiar płynu poleci sobie na ziemię ale braku nie bedzie skąd uzupełnić.
Jesli ktoś ma zamiar zastosować taki patent może np.zmienić korek na "sztywny" bez zaworków i liczyć na to że ciśnienie nie znajdzie sobie dziury w przewodach czy na łączeniach układu chłodzenia.

Jak napisałem dziś temat czyszczę bo się "młodzi" naczytają i bądą mieli wypaczone poglądy o chłodzeniu.
__________________
AT03

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2012 o 07:42
Dzieju jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.