![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 36 min 25 s
|
![]() Cytat:
Jest wiele rozwiązań beż zbiorniczka wyrównawczego. Także w bardziej terenowych KTM. Regułą jest raczej ilość wlewanego płynu. W dużym układzie częściej stosuje się zbiorniczek wyrównawczy.
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
bzdury piszecie i tyle. Proszę o wskazanie którędy ma to zassać płyn ze zbiorniczka, albo skończe te herezje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Administrator
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() więc nie pisz o herezjach ![]() Przy okazji uaktualniania obiecanych mi map , zrobię Ci szkolnie ![]() To że ktoś sobie zlikwidował zbiorniczek skutkuje tym że nadmiar płynu poleci sobie na ziemię ale braku nie bedzie skąd uzupełnić. Jesli ktoś ma zamiar zastosować taki patent może np.zmienić korek na "sztywny" bez zaworków i liczyć na to że ciśnienie nie znajdzie sobie dziury w przewodach czy na łączeniach układu chłodzenia. Jak napisałem dziś temat czyszczę bo się "młodzi" naczytają i bądą mieli wypaczone poglądy o chłodzeniu.
__________________
AT03 Ostatnio edytowane przez Dzieju : 01.12.2012 o 07:42 |
|
![]() |
![]() |