![]() |
|
Układ chlodzenia Montaż i demontaż elementów układu chłodzenia: termostat, pompa wodna, wiatraki, chłodnice, prowadzenie przewodów |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Ludzie opanujcie emocje wiosenne i trzymajcie pewien poziom techniczny
![]() ![]() ![]() Żeby coś zaciągnęło to układ musi być: bez powietrza szczelny działający zawór ciśnieniowy i podciśnieniowy korka. Oczywiście, że nadmiar zostanie wyrzucony pod motonga natomiast jak silnik stygnie zasysa powietrze do układu. Korki z powietrza w układzie chłodzenia są zjawiskiem niepożądanym w ciężkich warunkach (odkopywanie się w piachu) może dojść do miejscowego przegrzania silnika. Jeśli już wyrzucać zbiornik wyrównawczy to układ przeróbmy na "otwarty", ale i takie rozwiązanie ma pewne minusy. Wyczytane z "naszego" manual'a |
![]() |
![]() |