Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Układ elektryczny i zapłonowy

Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23.04.2010, 13:18   #1
R2D2
ReGeNeRaToR
 
R2D2's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Olsztyn
Posty: 674
Motocykl: RD07
R2D2 jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 1 tydzień 2 dni 34 min 46 s
Domyślnie

Sprawdzałem ten regulator pod kątem poprawności działania i jedyne co mi się rzuciło w oko to dość powolne schodzenie regulacji przy nagłym spadku obciążenia.
Możliwe że to jest przyczyna tego że światła minimalnie pulsują jak akumulator jest naładowany do pełna.

Zrób taki eksperyment , na zgaszonym silniku zapal światła mijania na ok 15 min. żeby lekko rozładować akumulator. Później odpal silnik i zobacz czy światła dalej pulsują.
__________________
END of TRANSMISSION
R2D2 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.