![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: WROCŁAW
Posty: 655
Motocykl: RD07
![]() Online: 3 tygodni 3 dni 2 godz 10 min 10 s
|
![]()
Szukacie szukacie, a pod nosem jest dobra jakość w rozsądnej cenie.
Długo kombibnowałem i w końcu założyłem motooilera. Przekonało mnie proste sterowanie o sporym zakresie obrotów,a co najważniejsze - elektromegnetyczny zawór. Weźmy ostatni zlot: długa trasa po A4 Wrocław - Borek - impuls ustawiony na 1 (chyba co minutę) i regulacja otwarcia na około 2 s. Łańcuch elegancoko naoliwiony na całej szerokości. Felga - minimale kroplelki - przeca olej nie wyparuje...musi gdzieś spaść minimalny nadmiar. OFF - na torze off wokół ośrodka zakopałem moto w glinie aż zassało. Myślałem, że dysza wyjściowa oliwiarki ulegnie destrukcji - nawet nie drgnęła. Po tem trasa około 200 km - asfalt. Olejarka na maxa - wypłukałem łańcuch - po 100 km deszcz dokończył mycie reszty. Matias, dobra robota, czuję, że ten napęd długo pojeździ. Raf. R |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Scottoiler - problem | mihoo | Rama, zawieszenia, napęd | 4 | 08.05.2013 18:41 |
Zapowietrzenie scottoiler'a ??? | Pirania | Rama, zawieszenia, napęd | 11 | 03.06.2011 08:31 |
Rls-oiler | Babel | Wszystko dla Afryki | 9 | 14.10.2008 12:17 |