![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Cytat:
Niestety dzwięku na razie nie zarzucę ale mam parę fotek jak u mnie to wisi. W podwarszawskim Konstancinie na ulicy Klonowej jest magik "Motowydech", który mi taką łączówkę wyspawał z kwasówki. Rurka kosztowała mnie 150pln i godzine czasu. Sprężynki Termignoni (prezent od Qmpla) Ledwo sie zmieściły ale udało się. Szczerze polecam Czarnuchom z Wawki i okolic. Trzeba tylko wcześniej podjechać i sie z gościem umówić na dzień i godzinę. Ostatnio edytowane przez art2b3 : 12.04.2010 o 12:40 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: Warszawa
Posty: 76
Motocykl: RD07a
Przebieg: 30tys ^
![]() Online: 2 dni 21 godz 27 min 0
|
![]() Swoją warczyrurę zamontowałem bez przedniego DB Killera (mam tylko ten końcowy -wyjmowany) Nie robiłem jeszcze strojenia silnika ale muszę sie pospieszyć bo i tak czeka mnie okresowa reg. zaworów i synchro. Miałem 2 lata temu RD 07 '95 na LeoVince i z porównania wynikają nastepujące wnioski: 1. Motad jest troszkę mniej basowy niż LV i głośniejszy(pewnie z powodu mniejszej puszki) 2. Dół obrotów nieco słabszy niż na LV. 3. Bez żadnego DBk mam wrażenie że układ jest zbyt odprężony i nie daje takiej mocy jak na założonym DBk. 4. Bez DBk dobry do latania między samochodami ale na trasę męczy. 5. Z DBk (ja swój lekko zmodyfikowałem - to co siedzi wewnątrz zagniotłem z 4 stron tak że wlot ma kształt krzyża - patent znajomego tłumikarza) dzwięk jest bardzo przyjemny, wręcz kojące mruczenie, do czasu odkręcenia gazu mocniej. Wtedy chodzi jak na przelot przystało. 6. Gabaryty są bardzo przyjemne. Mniejsza pucha łatwiej akceptuje kufry. W porównaniu do oryginału... właściwie nie ma co porównywać. -Moc dostępna już od niskich obrotów -Ubytek wagi jakieś 4 kg -Piękna praca silnika Gorąco polecam Motada za te pieniądze. (LeoVince w Larssonie jest za 1300PLN) Mnie całkowity koszt Motada wyszedł: Pucha - 330pln Rurka łącząca 150pln Sprężynki - ? Montaż - pół godziny własnej pracy. prawie 1/3 ceny LV - warto? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
11110111101
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Wrocław
Posty: 167
Motocykl: RD07
![]() Online: 4 dni 3 godz 16 min 28 s
|
![]()
a co to daje?
__________________
Lukasz, LC8, było RD07'93 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2005
Miasto: Wrocław
Posty: 7,439
Motocykl: Nie mam już Afryki
![]() Online: 4 miesiące 2 dni 2 godz 39 min 26 s
|
![]()
Ziew Szatana
![]() ![]() ![]() Popylam od poniedziałku bez końcowego killera. Ciąg od 2000 rpm jest naprawde niezły a od 3000 nawet na 4 biegu ciagnie ze jak pojebana. Jutro zaleje jej vpowera 100, obaczym czy będzie palić gumy przy ruszaniu ze swiateł jak kiedyś ![]() |
![]() |
![]() |