![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Wybrałbym dla kobiety F650Gs
Nowocześniejszy design, niższy w siodle, wygodniejsze siedzenie. Moc i przyspieszenia porównywalne. Kultura pracy trochę mniejsza, ale b.dobra jak na jeden cylinder. Motocykl pozbawiony chorób wieku młodzieńczego. Serwis prosty. Wtrysk- bezobsługowy Wymiana oleju co 10 tys- nieskomplikowana Regulacja zaworów - płytkami ( serwis) .Wystarczy co 25tys km Zużycie paliwa 4-5L Słabe punkty- łożysko głowki ramy .Wymiana co 20-25tys Linka sprzegła- u mnie wytrzymała 25tys Linka gazu - 35 tys. Silnik osiąga bezawaryjnie przebiegi powyzej 100tys Cena silnika na ebay w dobrym stanie 350-500 euro Wymiana filtra paliwa co 25tys ( koszt około 350zł!!!) Przejechałem tym motocyklem 43tys bez zadnych przykrych historii. Transalp . Nic do niego nie mam ale wygląd trąci myszką. Mojej kobicie kupiłbym beeme - BMW tylko z nazwy bo nic z tej marki w niej nie ma i może dlatego sie nie psuje ![]() Pastor to złośliwiec ( z humorem ![]() Franz to troche teoretyk a praktyki się dopiero uczy
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 11.06.2008 o 12:10 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Jaki świeży jaki świeży ??
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Warszawa
Posty: 2,729
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 3 tygodni 11 godz 52 min 29 s
|
![]()
Dzięki Franz za bardzo obszerną odpowiedź
![]() Niskość w siodle na pewno jest głównym atutem jeśli chodzi o GS-a. Powiedz mi jeszcze jak kosztowna jest regulacja zaworów na płytkach bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia ![]() Jak z ochroną przed wiatrem ? Czy można dokupić wyższą szybę bo oryginał wygląda dosyć symbolicznie ? Którym rocznikiem jeździłeś ![]() Czy oprócz pomijając Twoje bezawaryjne doświadczenia słyszałeś jakieś mniej lub bardziej prawdziwe legendy co do awaryjności tego sprzętu ![]() Thx :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Zawory sprawdzałem w Libercu -Czechy . Przy 35 tyskm. Po kontroli okazało się ze nie wymaga ustawiania. Luzy fabryczne. kwoty nie pamietam.
Szybę mozna kupić akcesoryjną. Na ebay od czorta. Najblizej (najdrozej)Touratech Wrocław Holan. Mój rocznik 2001 bez ABS. Mój kolega - przejechane 30 tys F650Gs. Usterki - pęknięta guma łącząca wtrysk z airboxem powietrza. To taki kawałek plastykowej rurki. Złamanie - pęknięcie przewodu w wiazce elektrycznej przy przebiegu około 20 tys. Był to model 2000r Wada chyba konstrukcyjna. Przy kręceniu kierownicą pracowała również wiązka elektryczna. Objawiało się to tym że prąd był albo nie. Ja przewód puściłem lużno - poprzecinałem tasiemki mocujące Przy zginaniu kierownicą przewód nie pracował i usterka nigdy nie wystapiła. Innych przypadłosci nie było. Swój egzemplarz sprzedałem facetowi który miał już wersję F650GS Dakar. Kupował dla swej duzej kobity. Na swoim miał przejechane 76 tys. Pytałem o awaryjnośc. Przy 70 tys spalił sprzęgło albo cuś. Reszta standard.
__________________
Ostatnio edytowane przez Dzieju : 19.02.2013 o 11:33 |
![]() |
![]() |